Bevesting Nienke Hofsink als kerkelijk werker

Op zondag 10 juli 10 uur zal Nienke Hofsink worden bevestigd als ouderling-kerkelijk werker in de Oosterparkkerk. Zij gaat naast dominee Marinus aan het werk voor 0,3 fte. Haar taken zijn primair gericht op de prediking, buurtwerk en nieuwe gelovigen. Dominee Marinus gaat terug in formatie naar 0,6 fte omdat hij daarnaast gaat werken aan de Theologische Universiteit Kampen|Utrecht als onderzoeker. We zijn heel blij met Nienke en zien uit naar de bevestigingsdienst!

Nienke Hofsink studeerde theologie en deed de docentenopleiding. Ze werkt als docent Levensbeschouwing op het St. Nicolaas Lyceum in Amsterdam-Zuid. Nienke heeft daarnaast veel ervaring als kerkelijk werker in Via Nova en Buurtkerk Hebron. Ze woont in de Indische Buurt.

Nienke Hofsink

Opening nieuwe kerkgebouw