Verhuur van de Oosterparkkerk Amsterdam

Onze opties

Kerkzaal

De kerkzaal van de Oosterparkkerk wordt verhuurd voor kerkdiensten, huwelijksvoltrekkingen, lezingen, vergaderingen, colleges, presentaties en concerten. De kerk is door stadsdeel Oost van Amsterdam goedgekeurd als trouwlocatie.

De kerkzaal biedt beneden plaats aan 112 mensen. Op het balkon kunnen nog eens 28 mensen zitten. In totaal kunnen zijn er dus maximaal 140 zitplaatsen. De kerkzaal is voorzien van een geavanceerde audiovisuele installatie. Er is een ringleiding aanwezig voor slechthorenden. Ons kerkgebouw is minder valide toegankelijk.

Vergaderzaal

De vergaderzaal is een prachtige lichte en ruime plek voor max. 25 personen. In een relaxte sfeer of juist formeel: er zijn diverse mogelijkheden voor een receptie, vergadering of kleine borrel.

Meer informatie over de mogelijkheden en prijzen:

Bel Mieke 06-13616959 of
Elsbeth 06-57333636

Goed om te weten

• De kerk is toegankelijk voor minder validen.

• Een AED bevindt zich aan de buitenzijde van het kerkgebouw.

• De verkoop van koffie, thee en frisdrank is mogelijk. Vraag hiervoor een offerte aan.

• Ter voorkoming van geluidsoverlast kan er geen harde muziek gedraaid worden.

• De Oosterparkkerk verhuurt haar gebouw alleen voor activiteiten die niet op gespannen voet staan met onze christelijke identiteit. Als hierover twijfel bestaat gaan wij daarover in gesprek met een eventuele huurder.

Huur een kerk in Amsterdam

Vergaderlocatie

De consistorie van de Oosterparkkerk is een zeer geschikte locatie voor meetings en vergaderingen. De zaal van 75 m2 is sfeervol ingericht en beschikt over een moderne keuken en audiovisuele apparatuur. Wifi is inclusief. Capaciteit 24 personen.

trouwlocatie_kerk_amsterdam.jpg

Trouwlocatie

De knusse en toch stijlvolle kerkzaal van het gemeentelijk de monumentale Oosterparkkerk is een officiële trouwlocatie van de gemeente Amsterdam. Een romantische plek voor een onvergetelijke dag. Audiovisuele apparatuur is aanwezig en er is plek voor 140 personen. In overleg is er veel mogelijk.

2019_01_13 Intrede Marinus_5986.jpeg

Receptie

Zoek je een stijlvolle en warme plaats voor een receptie in Amsterdam-Oost? Borrelen onder de kroonluchters en tussen de glas-in-loodramen. Zonder stoelen is er veel plaats op de oude houten vloer en vanaf het podium kan er worden gepresenteerd. Eten en drinken in overleg.

lezing_locatie_amsterdam_oost.jpg

Lezingen

Zoek je een sfeervolle ruimte voor een lezing in het centrum van Amsterdam? De monumentale Oosterparkkerk biedt veel mogelijkheden. Een boekpresentatie, een lezing of een masterclass? Er is plaats tot 140 mensen en de moderne audiovisuele installatie biedt alles wat nodig is. Vanzelfsprekend is er snelle Wifi. Horeca mogelijkheden in overleg.

2019_01_13 Intrede Marinus_5917.jpeg

Concerten

De kerkzaal van de monumentale Oosterparkkerk heeft een geweldig akoestiek. Met het ruime podium en 140 zitplaatsen is het een perfecte plek voor een intiem concert. Er zijn goede mogelijkheden om instrumenten en zangmicrofoons aan te sluiten. Het romantische Maarschalkerweerd orgel uit 1904 leent zich uitstekend voor orgelconcerten. Lees hier meer over het orgel.

Meer informatie of een huurafspraak maken:

Bel Mieke 06-13616959 of
Elsbeth 06-57333636

Geschiedenis

Wist je dat de Oosterparkkerk ontworpen is door dezelfde architect als die van het aquarium van Artis, de Keizersgrachtkerk en café restaurant De Ysbreeker?

Audiotour

In de Oosterparkkerk audiotour vertellen wij je in diverse afleveringen meer over ons monumentale kerkgebouw en haar gebruikers door de jaren heen.