Uitnodiging: Buurtmaaltijd in de Oosterparkkerk

Beste buurtgenoten,

Het lijkt ons, betrokkenen bij de Oosterparkkerk, heel mooi om elkaar als buurtgenoten beter te leren kennen. Daarom hebben we twee vragen aan jullie.

1. Willen jullie één, of meerdere keren, samen komen om te eten en elkaar te ontmoeten?

We horen vaak dat mensen verdeeld zijn en dat het steeds lastiger wordt om elkaar te vinden. Natuurlijk gaat er ook heel veel goed en is er veel gezelligheid. Toch hopen we bij te dragen aan meer ontmoeting en verbinding tussen mensen.

Hiervoor hebben we drie maaltijden gepland:

23 februari, 18:00: Verhalen vertellen
We luisteren een korte podcast en leren elkaars verhalen kennen.

30 maart 18:00: Verschillen verkennen
We gaan door middel van vragen met elkaar in gesprek.

5 mei 16.00: Vrijheid vieren
We sluiten ons aan bij de vrijheidsmaaltijden in de stad en maken er een feestje van!

Willen jullie mee-eten? We doen het volgens het principe van bring and share: je neemt eten mee voor jezelf en één iemand anders. Maar je bent ook van harte welkom als je niets meebrengt! Er is sowieso genoeg. Kinderen zijn natuurlijk welkom; er is ook een speelruimte.

Wil je bij één, of meerdere, van deze maaltijden aanwezig zijn?

Geef je op via deze link: https://oosterparkkerk.nl/maaltijd

Voor vragen: mail naar nienke@oosterparkkerk.nl of bel naar 06-29330555.

2. De tweede vraag is iets persoonlijker.

Wilt u/ wil jij iets van je levensverhaal met ons delen, als daar bijzondere breuken in voorkomen en eventueel ook herstel en verzoening?

Wij gaan ons de komende weken verdiepen in een levensverhaal vol jaloezie, verraad, pech, verzoening en herstel. Het lijkt ons mooi om hedendaagse levensverhalen daarbij te betrekken door middel van een compositie. Maar ook afgezien van die compositie kan het al waardevol zijn om eens een levensverhaal te horen of met elkaar te delen.

Mocht u/jij hieraan willen meewerken, neem ook dan contact op met Nienke:

nienke@oosterparkkerk.nl of via 06-29330555.

Hopelijk tot ziens! Hartelijke groeten namens de Oosterparkkerk,

buurtdominee Nienke