Zondag 3 oktober zang- en wandeldienst over dieren

Aanstaande zondag 3 oktober is er een bijzondere kerkdienst. Eerst is er een zangdienst omdat het zo fijn is dat we weer lekker kunnen zingen. Zondag beginnen we daarom om 9:45 zodat we de tijd hebben om lekker te zingen. Om 10:00 begint de kerkdienst en daarna zingen we nog even door.

Om 10:30 gaan we met zijn allen het Oosterpark in om in de natuur de podcastpreek over dieren (het is bijna dierendag) te luisteren. Dit is een van de dingen die we meenemen uit de lockdown tijd. We hebben velen enthousiast gehoord over deze vorm van de preek. Voor de kinderen is er crèche en club.

Om 11:00 zijn we weer terug in de kerk om samen avondmaal te vieren (gewoon met zijn allen). Het zingen gaat na de dienst gewoon door voor wie dat leuk vindt.

• Zingen in de kerk vanaf 9:45

• Telefoon en oordopjes/koptelefoon mee voor de podcast

• Podcast vanaf zaterdag te vinden onder ‘Preken Oosterparkkerk’ in je podcast app of via https://anchor.fm/oosterparkkerk

Podcast God en dieren